سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه دوخت پلاست دستی باطری خورد سفید مشکی 2020

دستگاه دوخت پلاست دستی باطری خورد سفید مشکی 2020

 

دستگاه دوخت پلاست دستی باطری خورد سفید مشکی 2020



دستگاه دوخت پلاست خانگی یک وسیله برای دوختن و دستگاه  پلمپ کیسه فریزر در کمترین زمان ممکن است.کافی است که دو عدد باطری درون دستگاه قرار داده و سپس کیسه فریزر را بین دو دهنده دستگاه قرار دهید. آنگاه دو دهنده را به هم فشار داده و همزمان دستگاه را به طرف دیگر بکشید تا دوخت انجام شود.دستگاه دوخت پلاست دستی دستگاه پلمپ کیسه فریزر بوسیله تکنولوژی المنت و ذوب کردن کیسه عمل دوخت را انجام می دهد.
با استفاده از دستگاه دوخت پلاستیک کیسه فریزر حالت وکیوم پیدا می کند و به دلیل رد و بدل نشدن هوا، خوراکی ها تازه می مانند.
ویژگیهای دستگاه دوخت پلاست دستی:

 

دستگاه دوخت پلاست دستی باطری خورد سفید مشکی 2020

 


1-دستگاه دوخت کیسه فریزر برای مصارف خانگی مناسب می باشد.


2-نمونه قوی تر این دستگاه که با برق کار می کند نیز در همین فروشگاه با نام \" دستگاه دوخت کیسه فریزر با برق و باتری \" عرضه می شود.
3-شما می توانید با زیپ پلاست همه کیسه های گوشت، سبزی، و دیگر خوراکی های فریزری خود را در عرض چند ثانیه دوخت بزنید و در فریزر قرار دهید.
4-توجه کنید که این محصول از نوع درجه یک می باشد و نمونه درجه 2 این محصول کارایی نداشته و از طرف ما توصیه نمی شود.
روش خرید:به سایت ما مراجعه کرده و روی دکمه خرید پستی کلیک کرده سپس فرم ثبت مشخصات را پر کنید. محصول را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید و سپس مبلغ آنرا به مامور پست بپردازید.یا جهت ثبت سفارش با تلفن تماس حاصل فرمایید.
روش هدیه دادن این محصول:شمامیتوانیددرقسمت آخرفرم ثبت سفارش هزینه محصول رابصورت نقدی پرداخت نمایید ودرقسمت پیغام یک جمله برای کسی که دوستش داریدبنویسید تامااین محصول رابصورت کادوبرای ایشان ارسال نماییم.